Op deze pagina vindt u een overzicht van vragen die ons vaker worden gesteld. De vragen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën. Bekijk direct onze antwoorden!
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Bij De Krim Texel boekt u GRATIS de specifieke kampeerplaats of accommodatie die uw voorkeur heeft. Dicht bij het centrum, bij een speeltuintje of juist rustig aan de rand van het park? Met een omheinde tuin of met een wasmachine? Kies uw favoriet direct tijdens het maken van de boeking en reserveer deze zonder extra kosten. U kiest uw favoriete kampeerplaats of accommodatie in de 2e stap van het 'zoek & boek' proces. Eerst kiest u uw type kampeerplaats of accommodatie en in de volgende stap (na 'lees meer'), kiest u de specifieke kampeerplaats of accommodatie.
Verplichte bijkomende kosten die niet bij de huur inbegrepen zijn:
Optioneel:
Bijkomende kosten kunt u vinden op uw reserveringsoverzicht en helemaal onderaan deze pagina.
Binnen 48 uur na het maken van uw reservering ontvangt u per e-mail de definitieve bevestiging. Dit is tevens de factuur.
Soms is het prettiger uw factuur gespreid te betalen, kies dan voor betaalgemak. Voor deze service wordt een toeslag in rekening gebracht.
Indien u een lastminute heeft geboekt mag u ook bij aankomst betalen met creditcard, bankpas of contant.
Nadat u een boeking heeft gedaan, heeft u 14 dagen gelegenheid om kosteloos wijzigingen door te voeren of eventueel te annuleren.
De meeste wijzigingen kunt u zelf doorvoeren via 'Mijn Vakantie'. Mijn Vakantie is uw persoonlijke online omgeving waar wij al uw vakantiegegevens overzichtelijk voor u hebben verzameld: https://www.krim.nl/mijn-vakantie/login
U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.
Natuurlijk kunt u ook telefonisch (0222-390 112) of per e-mail ([email protected]) contact opnemen met onze reserveringsafdeling.
Onderstaand treft u het tijdstip waarop u gebruik kunt maken van uw accommodatie/kampeerplaats. U bent uiteraard al eerder welkom om u aan te melden en gebruik te maken van de faciliteiten. Ook op uw vertrekdag kunt u nog gebruik maken van de faciliteiten.
Indien u aankomt buiten de openingstijden, kunt u gebruik maken van de Intercom of het telefoonnummer op het raam van de receptie. Er komt dan zo snel mogelijk een medewerker naar u toe om u in te checken.
Voor een eventuele automatische check in* ontvangt u per e-mail een persoonlijke code voor de slagboom. Deze werkt op kenteken, bij de slagboom voert u de volledige code in en de slagboom registreert vervolgens uw kenteken.
Zo hoeft u dus niet eerst langs de receptie, zeker in het drukke hoogseizoen is dit een ideale oplossing.
Wanneer u op Camping De Krim verblijft en gebruik wilt maken van het zwembad dan kunt u de volgende dag de zwemkaarten (en informatiemap) ophalen bij de receptie.
*Automatische check in is enkel van toepassing op Camping De Krim.
Voor uw vakantie kunt u het beste contact opnemen met de reserveringsafdeling. Telefonisch via 0222-390112 of per e-mail naar [email protected].
Tijdens uw verblijf kunt u het beste even langs de receptie gaan. Zij maken dan alles voor u in orde.
Op al onze parken is een glasvezelkabel aangelegd. Dit zorgt voor een goede Wi-Fi verbinding op het hele terrein, op uw kampeerplaats of in uw accommodatie. Het gebruik van de Wi-Fi is gratis!